HELLO

haha andrea vi suger på att uppdatera bloggen omg! lördag blev lyckad tycker jag ändå, årets fyllefest och spårat, men soft ändå. hade kul! slutade halv ett idag, så gick och åt med karin andrea och johanna, sen träffa jag gabbe och rutis, hämta mina nycklar sen åkte jag hem. och nu har jag sovit i några timmar, de latch. sova ensam ikväll då :( idag hade vi nån föreläsning på ett museum och bergarter, SKITTRÅKIGT. men man lärde sig mer än vad vi gör på en lektion. sen hade jag tyska sen sluta, soft dag. jo jo. nu ska jag göra .... välja kläder inför imorgon så jag slipper få panik när jag får brottom imorgon. tjarå
jag frida emma sofi och emma.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0