tionde sept

Tjänna bloggen, idag fyller min älskade mamma år. så har varit hemma med henne hela kvällen eftersom både pappa&jakob e borta, vi har kollat film men nu gick hon &sov. jag ligger och gosar upp, fick sova i mammas &pappas säng inatt, wiiee.. fett gosiligos, annars har jag vart på stan från nio imorse med jessica, va på fyris sen thorén sen tillbaka till fyris igen&lämnade in massa bäcker eftersom jag börjat på thorén. Johanna kom, hon va mensig, så vi mensade på varandra och jag blev arg för hon va för mensig så drog hem..... hon tyckte jag va omogen men palla va med ett mensbarn. imorgon är det maskread, jag&epic ska va LAMM. yeahyeah. hörs då
haha, just nu,smygismatch.......
/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0